FAQ

Veelgestelde vragen:

Wat is de beste manier om bij uw hotel te komen?

Schiphol
De makkelijkste manier om bij ons hotel te komen vanaf Schiphol is om een taxi vanaf Schiphol te pakken, de kosten liggen rond de 50 euro voor een enkele rit naar ons hotel.

Een andere optie, welke ook makkelijk is, is om eerst de trein naar het Centraal Station te nemen en vanuit daar een taxi te pakken. De totale kosten om vanaf  Schiphol naar het Centraal Station en vervolgens naar onze B&B te gaan ligt rond de 20 euro, 5 euro voor de trein en dan nog eens 15 euro van het station naar het hotel.

De derde optie is om met de trein naar het Centraal Station te gaan en vanuit daar met de tram naar het Rembrandt plein te gaan. U moet lijn 4 of 9 hebben, deze vertrekt vanaf de oostkant van het station. Als u uitstapt op het Rembrandt plein dan moet u het plein diagonaal oversteken de Utrechtsestraat in. Loop richting het kanaal en dan ligt ons hotel aan uw rechterhand. U kunt een enkel kaartje kopen voor de tram of een OV chipkaart kopen voor het gehele verblijf, informatie hiervoor kunt u verkrijgen bij een informatie loket in het Centraal Station.

Een goede site over openbaar vervoer is www.9292ov.nl.

Hoe laat wordt het ontbijt geserveerd?

Tussen 08:00 uur en 11:00 uur.

Welke gerechten worden er geserveerd voor het ontbijt?

Tijdens het ontbijt kunt u alles bestellen wat u wenst, de jus d’orange wordt vers geperst en wij maken een heerlijke koffie!

Kunnen we ontbijt op de kamer krijgen?

Nee, helaas kunnen wij geen ontbijt op de kamer serveren.

Zijn de bedden dubbel of single bedden?

Al onze bedden zijn dubbel.

Hoe veel kussens zijn er per bed?

Elk bed heeft 4 kussens.

Zijn de kussens en het dekbed gevuld met dons?

Nee onze kussens en dekbedden zijn gevuld met “ecodown'', dit is synthetische  maar het voelt als dons aan.

Is het mogelijk een extra bed op de kamer te krijgen?

Ja, de meerprijs voor een extra bed is 50 euro per nacht, inclusief ontbijt.

Hebben jullie een babybedje beschikbaar?

Nee, wij hebben geen babybedje beschikbaar.

Is er een kinderbed?

Nee, wij hebben geen kinderbedden beschikbaar.

Heeft de badkamer een bad?

Nee, de standaard kamers hebben geen bad. De comfort room en 4-persoons kamer wel. 

Zit de badkamer in de kamer?

Ja, de badkamer zit in de kamer.

Kunnen we een fiets huren?

Wij verhuren geen fietsen, mocht u een fiets willen huren kunt u terecht op de volgende website voor meer informatie:  http://www.rent-a-bike-amsterdam.com/?newlanguage=nl

Is het hotel rookvrij?

Ja, het gehele hotel is rookvrij. Het is per wet verboden binnen te roken.

Hoe laat is check in?

U kunt inchecken vanaf 15:00 uur, indien u eerder bent kunt u uw bagage bij ons achterlaten. Graag vernemen wij van te voren hoe laat u denkt aan te komen zodat we er zeker van kunnen zijn dat er iemand aanwezig is om u in te checken.

Hoe laat is check out?

Check out is tot 11:00 uur.

Wat kunnen we doen in Amsterdam?
Hiervoor kunt u terecht bij 1 van onze medewerkers, zij kunnen u hier alles over vertellen!

Waar kunnen we onze auto parkeren?

Er zijn drie parkeergarages die dicht bij het centrum liggen, echter zijn deze vrij duur:

http://www.parkeren-amsterdam.com/parkeergarage-waterlooplein - 30 euro per dag
http://www.parkeren-amsterdam.com/parkeergarage-stopera - 47,5 euro per dag
http://www.parkking.nl/incl/parkeerthebank.html - 50 euro per dag

Een goedkopere parkeergarage kunt u vinden vlak naast het Centraal Station, voor meer informatie hierover kunt u naar de volgende website gaan: http://www.parkingcentrumoosterdok.nl/?gclid=CjwKEAjwovytBRCdxtyKqfL5nUISJACaugG1gGi_uYk7ejC38zbX1oI8C3lIDbcsvD2gE5hxwwlQkhoC6Bbw_wcB
De kosten van deze parkeergarage zijn 12 euro per 24 uur.

De makkelijkste manier om bij ons hotel te komen vanaf het Centraal Station is om met de tram naar het Rembrandt plein te gaan. U moet lijn 4 of 9 hebben, deze vertrekt vanaf de oostkant van het station. Als u uitstapt op het Rembrandt plein dan moet u het plein diagonaal oversteken de Utrechtsestraat in. Loop richting het kanaal, dan zitten wij aan uw rechterhand. U kunt een enkel kaartje kopen voor de tram of een OV chipkaart kopen voor het gehele verblijf, informatie hiervoor kunt u verkrijgen bij een informatie loket in het Centraal Station.

 

Reserveren

Uw reservering is pas definitief wanneer u een bevestiging van ons heeft ontvangen. U kunt ook telefonisch reserveren via: +31 (0) 20-2334431

×

Uw browser wordt niet meer ondersteund

Helaas ondersteunen wij Internet Explorer 8 of lager niet meer.
Onze websites maken gebruik van nieuwe technieken en wij kunnen u daarom geen goede website laten zien.
Klik hieronder om een nieuwe browser te downloaden. een moderne browser downloaden